יום שני, 5 בפברואר 2018

קולקציית בליסימה

אי אז, לפני מספר חודשים טובים, כשהתחלתי לחשוב על רעיונות לקולקציה הבאה שלי, הדמיון והיצירתיות לקחו אותי רחוק. לנגד עיניי ראיתי איך היא הולכת להיות מיוחדת, אחרת, ואפילו מעט שונה ממה שיצרתי עד היום. רציתי לנסות חומרים חודשים, צורניות אחרת, ועוד.
כמעט והתחלתי להסתער על העבודה, אבל אירוע פתאומי קטע את הכל ושלח אותי לערוך חושבים מחדש.
אבא שלי עבר אירוע מוחי, והתחיל תהליך שיקום אינטנסיבי בבית לוינשטיין. כמובן ש'ירדתי למחתרת', ופיניתי את כל כולי בשביל המשפחה.
במהלך התורניות שלי לצד אבא, היה לי הרבה זמן לחשוב. על החיים, על עצמי, על המשפחה, וכמובן גם על SHICOO...
פתאום התחשק לי שהכל יהיה פשוט. פשוט פשוט.
תמיד בזמני המתנה יש לי בתיק מחברת סקיצות, ובזמן שהמתנתי לאבא בין טיפול לטיפול הייתי יושבת ומשרבטת קווים סתמיים, ביד חופשית, ובלי יותר מדיי לתכנן. זה תמיד מרגיע אותי. עוזר לי לחשוב. לתת דרור למחשבות. 
פתאום הבנתי שאת התיחכום של הקולקציה שחשבתי לעשות החליפו צורות פשוטות, אפילו מוכרות. פתאום שמעתי את הקולות שלכן, את כל מה שהעלתן בפניי במהלך הכמעט שנתיים שshicoo פועלת, והחלטתי שהכי פשוט זה פשוט להקשיב לכן. פתאום הבנתי שלא תמיד זה נכון ללכת רחוק, כשהתשובות נמצאות כ"כ קרוב.

ואז התגבש לו הקונספט: דגמים מובילים ואהובים ממה שהכי אהבתן עד כה יקבלו נגזרת חדשה, דומה אך שונה. כי את הכי יפה כשאת יודעת מה את רוצה ומה את אוהבת 

בדגמים ניתן למצוא את הצורניות הגאומטרית שמאפיינת את Shicoo (יום אחד אפתיע, גם את עצמי, בסגנון קצת שונה..), סקלת צבעים מרעננת שתישבור את אפרוריות החורף  ותגוון כל מלתחה, והרבה מוטיבים של שרשראות גדילים, גלילי מתכת וחוליות, שאלו כמובן מוטיבים שאיפיינו את הדגמים שהכי אהבתן.

הנה הצצה קטנה לפריטים בקולקציה:












דוגמנית: אנדראה לוין
איפור: יעל נאור
צלם: לירן עוזרי

מזמינה אותך באהבה להתרשם בקולקציה המלאה באתר ---> www.shicoojewelry.com

*אבא שלי כמעט לחלוטין התאושש מזה והוכיח לי ולכולם שאין דבר העומד בפני הרצון!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה