יום ראשון, 10 בדצמבר 2017

אופנה, תכשיטים, ומה שביניהם

אני אוהבת שיתופי פעולה, אני אוהבת כישרון, אבל מעל הכל אני אוהבת עצמה אישית נשית.

וכשכל החבילה הזו מגיעה ביחד- זה מה שקורה:

ימית היא חברה ותיקה, ולאחרונה היא השיקה מותג אופנה הנושא את שמה YAMIT FUX שמציג ליין פריטים ייחודי ושונה, עם שיק היפסטרי אוונגרדי שקשה להישאר אדישים למולו, ממש כמו הנוכחות שלה.

וכך נולד לו שיתוף הפעולה בינינו, שגרם לי לרצות להוציא את המצלמה מהבוידעם ולהחיות את הבלוג מעלה האבק שלי...

ימית הביאה את הבגדים ההורסים שלה ואת היופי האקזוטי הנדיר, אני הבאתי את התכשיטים והמצלמה, ונפגשנו לנו בצהריים שמשיים של חודש דצמבר לסשן צילומים.

התמונות מדברות בעד עצמן:
















סיכומה של חוויה: 
היה לי כיף לבלות עם ימית ולראות איך היא משלבת את התכשיטים שלי בסגנון האישי שלה.
מוזמנות לבקר אצלה ולראות עוד: YAMIT FUX - Fashion Designer

ולתכשיטים שלי-
חנות און-ליין: www.shicoojewelry.com
פייסבוק: Shicoo Jewelry
אינסטגרם:shicoo_jewelry@

השת"פ הזה עשה לי חשק לעוד בסגנון... מכינה הפתעות!
                                  
                                           -♥-
                                                           שירה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה